Jak šel čas

Cesta je pro nás cíl. Urazili jsme dlouhou cestu a  chceme nadále pokračovat v naplňování našich přání a snů a to vybudovat společensky zodpovědnou firmu, která bude inspirovat a pomáhat lidem a přírodě.

Červen 2016
Zrození nápadu na podnikání
První myšlenky a nápady na založení společensky odpovědného konceptu v podnikání přišli po ukončení střední školy. Studování a hledání cest toho, co by nás bavilo. Zjistili jsme, že textilní průmysl je jeden z nejhorších na světě. Přijmáme výzvu a hledáme, jak se proti tomu postavit.
Srpen 2016
Našli jsme vhodný materiál
Po studování a hledání možností jsme našli rodinnou firmu, která by splňovala naše náročné kritéria a požadavky. Koupili jsme první metráže látky a učíme se co to vůbec látka je a jak se s ní dá ušít tričko.
 
Říjen 2016
Ušili jsme své první prototypy triček.
Úplně první prototypy triček ušila studenka Kristýna Coufalová, díky které jsme mohli testovat unikátní materiál vyrobený pomocí z nanotechnologie. Trička nebyla ušite ve sportovním stylu, ale spíše ve fashion podání. Děkujeme Kristy, že jsi ušila naše první trička. Testovali jsme je se spolubydlícími na studenském bytě 2 měsíce v kuse!
Leden 2017
Naše první podnikatelské zkušenosti
Seznámili jsme se zkušenými podnikateli, kteří nám dali cenné rady a pohled na podnikání, vyzkoušeli jsme se zaměřit na jiný produkt. Nakonec jsme spojili s jendím podnikatelem, ale bohužel se některé naše názory rozcházeli, tak to někdy bývá. I přesto jsme získali velmi důležité zkušenosti pro další práci a také jsme museli začít úplně od základu přemýšlet na celým konceptem.
Duben 2017
Znovu nastavujeme a ověřujeme náš koncept
Vyzkoušeli a testovali jsme další úplety vyrobené pomocí nanotechnolie a došli na ty správně. Také jsme se zaměřili studování a budování brandu. Zkrátka všechno do sebe zapadalo, jak mělo.
Červen 2017
Zrození Growe
Máme logo a název. Nový brand je na světě. koncept, který zhmotnil všechny naše hodnoty a myšlenky. Koncept, který přesahuje jednotlivce.
Srpen 2017
Vyrobili jsme další prototypy triček
Rozhodli jsme se do toho pořádně opřít a udělat profesionální trička. Nové prototypy jsme ušili u zkušené švadleny v Brně. Vytipovali jsme si sportovce a cestovatele, které by mohlo zaujmout náš projekt. Všichni souhlasili a tak jsme rozdali 15 triček na náročné testování, abychom se přesvědčili, že materiál je opravdu unikátní. Sportovci a cestovatelé byli z triček nadšeni a to nám dalo kus sebevědomí a ponořili jsme se hlouběji do práce.  
Září 2017  
Trička jsme zase o něco vylepšili  
Po nabrání zdravého sebevědomí a důvěry, díky tomu že testování triček uspělo, jsme zapracovali do triček připomínky od sportovců a cestovatelů a vytvořili další a lepší prototypy
Říjen 2017
Přípravy na crowdfundingovou kampaň
Měli jsme v rukou krásný produkt otestovaný profesionály a nyní přišla řada na to, jak dostaneme tento produkt mezi lidi. Jelikož tvůrce Growe Dan byl ještě studentem, tak neměl dostatečné finance na to, aby to rozjel, tak jsme se tedy rozhodli jít na crowdfundingovou kampaň a začali se připravovat. Díky tomu jsme se naučili spoustu věcí z marketingu a komunikace, jak mají kvalitní texty, obrázky, video atp.
Únor 2018
Rozhodnutí jít vlastní cestou
Když už jsme měli skoro všechny věci pro kampaň hotové, tak přišla nejistota, celý nápad jsme zpochybnily a vypsali si rizika, které by mohli nastat a tak jsme se jít cestou s menším rizikem a přirozenou cestou, tak jako většina začínajících podnikatelů, postupně firmu prodávat kus po kusu a nabírat cenné zkušenosti.
Duben 2018
Daniel a jeho perfekcionismus
První kroky v opravdovém byznyse byly opravdu těžké. Dan chtěl pořád trička vylepšovat, jak design, střih, velikosti rukávů, protože se mu pořád zdálo, že trička nejsou, tak dobrá, jak by měla. Kvůli tomu se zvýšili náklady, tak i různé komplikace. Místo toho jsme měli už pár triček měsíčně prodávat, ale přineslo nám to další cenné lekce v podnikání
Červen 2018
Priority se změnily
Dan dostal nabídku vést jeden projekt v inovativní firmě, bohužel z časového hlediska nešlo dělat dvě věci zároveň a pořádně a kvůli tomu šlo Growe stranou a nemohli jsme se mu věnovat naplno. Když náhodou se našel čas, tak jsme udělali zbytečně spostu zbrklích rozhodnutí.
Září 2018
Makáme na webu a ucelujeme náš koncept
Zjistili jsme, že musíme umět pracovat s časem a nastavit si priority a nezbytné věci, které se musí udělat. Trička jsme vylepšili, jak to jen šlo, ale chyběl nám prostor, kde je nabídnout, proto jsme se rozhodli udělat jednoduchý web a díky tomu jsme se naučili další důležité věci v oblasti tvorby webů.
Prosinec 2018
Máme jasno, co a jak chceme dělat
Dan přišel o práci a měl čas přemýšlet, co bude dál. Přemýšlel jestli to má cenu, zpochybnil koncept křížem krážem a ujistil se, že má cenu vytrvat. A proto jsme do konceptu další větší kus sebe, ujasnili si strategii. Nyní máme na skladě prvních 50 triček a to bude náš první velký milník.
Leden 2019